miedzynitkami

Po długiej przerwie :)

In Sukienka on September 6, 2012 at 7:14 pm

Co może skłonić do zamieszczenia wpisu na blogu, na którym nic się nie działo przez caaały, okrągły rok? No właśnie. Chyba tylko śliczna sukienka, jeszcze lepsza fryzura i makijaż od profesjonalisty.
I oto jest: sukienka z czerwonej krepy jedwabnej. Miała być w stylu letniej kolekcji Dolce&Gabbana. Zakochałam się w zwiewnych, kobiecych, wydekoltowanych sukienkach w warzywne wzory. Niestety wzorzysta sukienka na wesele przyjaciół wydawała mi się nieco nieodpowiednia, więc stanęło na gładkiej, ale za to soczyście czerwonej. Ma dwie warstwy, prosty dekolt z przodu i tyłu i mocno marszczoną spódnicę. Góra jest krojona na podstawie Burdy z pewnymi zmianami, dół to zmarszczona tuba.  Sukienka pieknie wygląda w tańcu i jest strasznie wygodna, więc musiałam się pochwalić.


Sporo ubrań powstało przez ten rok i czeka na sfotografowanie, ale niestety obowiązki zawodowe nie zostawiają wiele czasu i sił na robienie sesji. Nie będę obiecywać, że w najbliższym czasie coś zamieszczę, ale się postaram, bo to duża frajda i mnóstwo satysfakcji (przez ten rok zdążyłam zapomnieć jak dużo 🙂 ).

Fot: KRphotography

Sukienka: DIY z Burdą
Dodatki: buty z Guess, “złoto” z C&A, pierścionek z pracowni Kuby Stobieckiego, kopertówka z Solara
Fryzura i makijaż: Agnieszka Dzikowska-Sendal

  1. Hello! parę dni temu odkryłam Twój blog i bardzo mi się spodobał, więc ogromnie się cieszę, że “wróciłaś”. Czekam na kolejne zdjęcia uszytych kreacji 😉
    Zapraszam też do odwiedzenia mojego bloga, będzie mi miło. Pozdrawiam!

  2. No fkońcu:) Kukam i kukam i nic a tu tera taka sesja…Modelka przycmiewa sukienke! Buzi:* Mi

  3. Piękna 🙂 bardzo bym chciała żebys częściej wrzucała nowe posty 🙂

  4. Bardzo dziękuję 🙂
    Staram się, ale na razie pogoda nie sprzyja sesjom zdjęciowym :/ A jakoś tak mi nie pasują jesienne rzeczy fotografowane w pomieszczeniach. No ale jak dalej będzie tak buro to chyba bedę musiała zmienić zdanie 🙂

Leave a Reply

